torsdag den 9. oktober 2014

Mælkedrenge stribet stof i sort/hvid og i blå/hvid

Så er det nye metervarer i butikken. Det nye stof er mælkedrenge stribet i blå/hvid og i sort/hvid.

Jeg har indkøbt stoffet i to varianter:

Mælkedrenge strib i blå/hvid (den blå er dejlig klar i farven ligesom på fotoet)
Mælkedrenge strib i sort/hvid

Bredden på stoffet er ca 140 cm og en meter af det vejer 293 gram så det er en kraftigere kvalitet som er egnet til for eksempel bukser og nederdele og jakker til både børn og voksne.

Stoffet er en blanding af 65% bomuld, 33% polyester og 2% elastan som gør at der er en lille smule stræk i stoffet.

Stoffet koster 100 kr per meter og du kan købe det i bettyp.dk

Selv har jeg planer om at sy et par små posebukser til Robin (min lille dreng på 2 år) af den blå variant. Jeg syntes at kvalitetn er høj og fordi der er lidt stræk i og det er kraftigt syntes jeg det vil være alle tiders at bruge til små børnebukser.

Jeg kunne også godt se at man kunne su en skøn solhat af stoffet kantet med en kontrastfarvet skråbånd eller mønstret skråbånd.

Jeg har også planer om at sy nogle puder af stoffet hvor jeg bruger tittebånd fra butikken. 

Jeg er selv helt vild med dette stof og det gør også at jeg har lyst til at sy en masse af det ;-)

I aften skal jeg sidde og sy når børnene er puttet godnat så måske det bliver i dette stof....jeg glæder mig allerede til der og "ro og fred" og jeg skal hygge mig med at sy :-) .....kender du også det ;)

Kh
Ann :-)


Mælkedrenge stribet stof i blå og hvid
Mælkedrenge stribet stof i klar blå og hvid 

Mælkedrengestribet stof i sort og hvid
Mælkedrengestribet stof i sort og hvid
#2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar